Sunday 13 May 2012

ROBERT KOUK - KEGHAIRAHAN ALA YAHUDI!

Haramjadah! Golongan RACIST, BIADAP, TAK TAHU BERSYUKUR!!

I can smell something very fishy here, come on lah brother Robert Kouk, kau suruh semua orang boycott roti Gardenia just for the reason kau buka kilang Roti Massimo right??!! Jangan ingat orang Malaysia ni bodoh macam kau! Stop all these nonsense, kau nak berniaga, buat cara berniaga, ada etika sikit, bukan pakai hentam sesuka hati mak bapak kau! Kau ingat TANAH MELAYU kau punya? Kau paksa anak2 perempuan kau kahwin dengan VVIP & Menteri Melayu semata-mata untuk kau capai matlamat bisnes kau. Kau aniaya Seluruh Rakyat Malaysia, kau naikkan harga gula, tepung sesuka hati kau then you put the blame on government. Kau bagi rakyat Malaysia makan tepung beracun since puluh2 tahun dulu. Kau manipulate billion ringgit subsidies. You never stop!! Idiot Bastard!. You're fucking ridiculous!

Robert Kouk! Stop all these. Enough is enough. Orang Melayu ada hak atas Bumi Melayu. If you want to talk about cronyism, semua makhluk atas TANAH MELAYU tahu kaulah kroni yang paling besar! You monopolized almost everthing!! Dasar tak mengenang jasa! Kau dah kaya rasa hasil BUMI MELAYU ni, then kau duduk di Hong Kong goyang telur andropause sambil susun plan nak rampas Malaysia dari MELAYU? That will not happen!

Now, kau mula fund Cina2 racist untuk hentam orang Melayu? WTF? Be A Man lah!!

*Aku tidak bermaksud semua bangsa Cina sama macam si RK jahanam. Tapi aku sure terlalu ramai jumlahnya. Aku sure sebab aku dapat pendidikan Cina dari tadika hingga sampai aku berjanggut. So, aku dah masak dengan perangai Cina2.

Let's Boycott Massimo & semua products & services haramjadah Robert Kouk! Kita ada alternatives!

0 comments:

Post a Comment